dissabte, 25 de gener de 2014

Ready? Steady? Go!

"My name is Bryan and I am 6 years old. These are my friends: Anne the princess and Beth, the dragon. Would you like to play with us? Yes?! Ok! [...]"

Aquesta és la presentació i introducció que fa el personatge del nostre joc interactiu. I què puc dir en relació al procés de creació del joc que no hageu viscut en primera persona?! Penso que ben poc o ben bé, res. Du molta feina, organització, preparació, delegació, fer, desfer, tornar a fer... desesperar-se, voler cremar coses, desar el material amb afegitons que delaten l'estat d'ànim de l'estil: DeMierda, exempli gratia, CestaDeMierda. (Eh! Este i Lils ;>). Després de tot plegat, el producte final no té absolutament res d'aquell inicial.
I pel que fa a l'eina que ens ha servit de suport per dur-ho a terme, està bé en el sentit de què és quelcom que gairebé tothom té pel fet de formar part del paquet de feina de Microsoft, però limita en molts aspectes, com ara les animacions. Però en fi, ha estat interessant saber que amb un ppt pots crear un joc multimèdia.
Surprise!!!

Per acabar, dir que tots els jocs presentats per les altres estudiants (si, vosaltres) me van fascinar, perquè eren diferents i cap es feia pesat o avorrit. Només em van faltar les crispetes!

Ah si, i agrair a les meves companyes d'equip, que acceptessin tenir com a temàtica central i conductora del joc, la llengua anglesa :) (un frenesí per a mi). Voleu jugar?


Aps, m'hoblidava! No m'acomiado, perquè semblaria que no ens hem de veure mai més, i estic segura que no serà així. 
Quant al meu pas per la UIB podria fer l'ullet i dir que... tot això és tan veritat, com si mai no hagués passat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada