dissabte, 28 de desembre de 2013

"Los drones llegarán a las aulas en 2014"

Los drones llegarán a las aulas en 2014 (seguiu l'enllaç de la notícia)

Mirant la premsa avui matí mentre feia el cafè -mmm, el del matí és el millor del dia-...
Què deia? Ah, si: llegint la premsa, fent <a-relaxing-cup-of-coffee-in-my-room>, i provant d'esquivar un virus-no-informàtic sinó físic, el grip -que ja ha tombat uns quants membres de la meva família-; em sorprèn aquest titular: "Los drones llegarán a las aulas en 2014".
Jo*er, amb la de classes que me vaig "espillar" a batxiller i lo didàctiques que eren. Si didàctiques! Allò que aprenem pel carrer no t'ho ensenya cap institució ;> -eren altres temps i afortunadament estava envoltada de companyes molt responsables que em varen fer canviar l'actitud envers els estudis- (gràcies Xumi ^^).
En fi, després de llegir l'article, és força curt, no sé què pensar... és molt d'hora encara...
Aniré reflexionant en el decurs del dia.
Salut.
Maite.
Pd: cof, cof, cof!! Aix, estic llesta ¬¬

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada